Roadtrip!

13 september 2016 - Mogán, Spanje

Hoi iedereen!

Ik heb zo'n onwijs gaaf weekend gehad!! Eerst lekker dagje strand geweest op amadores strand! Lekker rustig dagje. Dag erna samen met Crystal, Jesse en Patrick een auto gehuurd en een roadtrip gedaan! Begonnen bij puerto Rico en via mogán de bergen in gereden. Wat is dit een onwijs mooi eiland. Overal kleine strandjes mooie bergen en kleine dorpjes. Alleen hadden we geen Tom Tom en is niet alles even goed op de borden aangeven net als ik nederland. We zijn gewoon gaan rijden en gekeken waar we uit kwamen! Onderweg veel tussenstops gemaak veel foto's en paar dorpjes bezocht een soort zwembad naast de zee en in Las palmas lekker gegeten. Was een lange dag maar was ook een onwijs leuke!

Ik zal een deel ban de foto's plaatsen anders worden het er te veel!

Hasta luego y besos!

1. Mariëlle:
    15 september 2016
    Hoi Jac!

Wat leuk dat je stukjes schrijft! Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt. De foto's die je op Facebook hebt gezet zijn ook super leuk, ziet er onwijs gezellig uit! Geniet er maar lekker van schat!

2. Ank Hoek:
    16 september 2016
    ha die Jacobien, Mooi dat je het naar je zin hebt daar en dat je het ook leuk hebt met je collega's.Leuke foto's ook trouwens. Valt het werk je een beetje mee?
    Hier hebben we een paar dagen een kleine hittegolf gehad.We zijn bijna gesmolten. Vandaag was het gelukkig een stuk minder warm. Vanmiddag geluncht bij de 106. Het zou natuurlijk een stuk gezelliger geweest zijn als jij daar nog zou werken, hahaha.
    Veel plezier nog en tot bloggens ( schrijf je dat zo ? )
    groetjes, ook van oom Arend, tante Ank
  3. Hendrine Remmelzwaal:
    18 september 2016
    Hoi nichtje,

Wat leuk dat je het eiland hebt bewonderd. Volgens mij heb je al meer gezien dan je zus toen ze er was. Dat is eigenlijk niet zo heel moeilijk want Willemiek heeft alleen Puerto Rico gezien denk ik.
    Verdwalen is niet mogelijk het is heen of terug.

Vanmorgen bij Arnout op verjaardag geweest. Was erg gezellig. We hebben je wel gemist hoor! Maar ja dat is niet anders. Volgende jaar beter.

Nou meid geniet lekker en doe je best.

4. Jacobien Hoek:
    18 september 2016
    Holaa,

Jaa dankjewel mariel! Hoe is t op de trainingen? En feestweek Voorhout geweest zag ik was het wat?

Jaaa tante ank ik zag het!! M'n collega's zijn wel lief voor u geweest toch!!

Drien! Verdwalen kan hier wel degelijk . Ja als je eenmaal op de snel weg zit ben je er zo, moet je die wel eerst gevonden hebben haha!

5. Mariëlle:
    19 september 2016
    Nou ik mis je wel op de trainingen hoor! En vooral erna, ik ben veel te vroeg thuis .
    En het was erg gezellig ik Voorhout! Was nog nooit naar die feestweek geweest, maar ik heb me prima vermaakt. Heerlijk om mensen te kijken, vooral ergens waar je niemand kent, haha!

Kus!